קבוצת ניב הוקמה בשנת 2013 על ידי יהודה ניב, וליוותה עד היום למעלה מ-6,200 לקוחות, ביניהם דמויות מפתח מרתקות במשק הישראלי דוגמת סופרים, מנטורים, אנשי עסקים ומובילי דעת קהל.
ההתמחות של קבוצת ניב היא להפוך רעיונות למוצר מוגמר ומושלם על פי החזון של היוצר,
החל מרמת הרעיון, התכנון, ההפקה ועד לשלבי ההפצה והשיווק.
עם מעטפת מקצועית, ניסיון רב שנים ותשתית שיווקית.
קבוצת ניב מעניקה בית לבעלי עסקים, מנטורים, יוצרי תוכן, סופרים, אנשי עסקים, מדע ורוח, ספורטאים, אנשי טלוויזיה ועוד, כל זאת תחת קורת גג אחת.
הקבוצה חרטה על דגלה לעזור לכל אדם להטביע חותמו בעולם במקצוענות ואיכות חסרות פשרות, עם צוות מקצועי, קשוב, מסור, שיודע להפוך כל חלום למציאות.
יזם, סופר ומשקיע.
מייסד ספרי ניב, הוצאת הספרים הגדולה והצומחת ביותר בישראל, עם צוות של 400 איש, ולמעלה מ- 1,200 כותרים חדשים מידי שנה, בניהם רבי מכר שמכרו מיליוני עותקים בארץ ובעולם.
מנכ"ל Spines, פלטפורמת הוצאה לאור מבוססת בינה מלאכותית בארה”ב, שגייסה עד היום $22.5M.
B.Sc בהנדסת חשמל ומחשבים.
Master בפרופיילינג ו- NLP.
מטרתו כיום, היא להוביל את שוק הספרים לשינוי שיטיב עם הסופרים, בארץ ובארצות הברית.
“כשהוצאתי לאור את ספרי הראשון, לא יכולתי להישאר אדיש לתחושות המנוגדות שחוויתי – מצד אחד, אושר עצום על פרסום היצירה שלי, ומצד שני, אכזבה נוראית מהתנהלות הוצאת הספרים איתה עבדתי. לכן, קיבלתי החלטה להקים הוצאה לאור מסוג אחר, אחת כזו שתשים את הסופרים במקום הראשון.”
יועץ עסקי בכיר, מרצה ומנחה סדנאות. בעשור האחרון ליווה כמאה חברות במשק הישראלי, כגון: בנק דיסקונט, ישרוטל, משרד ראש הממשלה, AIG חברה לביטוח, תמי 4, המכללה להנדסה בירושלים, YES הטלויזיה בלווין ועוד..
בשנת 2016 ליווה את חברת ניב כיועץ עסקי בחום השיווק והמכירות וכיום משמש כמנכ"ל החברה.
"אני מאמין שארגון ששואף למצוינות, מורכב קודם כל מאיכות ההון האנושי. על מנת שהיוצרים שלנו יקבלו את השירות הטוב ביותר ובאיכות הטובה ביותר – האנשים שעובדים ומנהלים את הארגון צריכים לפעול מתוך חזון משותף שבו אנו שותפים להצלחת היוצר."
מתן ביטוי מלא ליצירתיות היוצרים, תוך שמירה על מעורבותם בתהליך ההפקה, הכוונה מקצועית רבת-ניסיון ומענה אישי בכל עניין.
מחויבות לשיטת העבודה המדויקת, הברורה והסדורה ביותר למימוש מלוא הפוטנציאל של היוצר תוך ליווי אישי לאורך כל שלבי ההפקה.
התחייבות לכך שהיוצרים יצעדו במסלול הנכון ביותר עבורם ויקיימו שיח פתוח ושיר עם אנשי המקצוע בכל שלבי התהליך. זכויות היוצרים יהיו תמיד שמורות ליוצרים.
מידול שיטות העבודה ותהליכי שיווק מתעשיות שונות והטמעתם. ערנות ופתיחות מלאה לפתרונות ולמיזמים יצירתיים שיקדמו את היוצרים.
הקצאת כל המשאבים הנדרשים ליצירת תשתית איכותית, להצלחתם ולחשיפתם לקהל הרחב ביותר של היוצרים.