היום ניתן למצוא לא מעט קורסים אונליין, מאחר ואנשים רבים מעוניינים ללמוד ולהתפתח. לא לכולם מתאים לנסוע בפקקים ולבזבז זמן ואנרגיה על חיפושי חניה, לכן רק הגיוני לספק את האפשרות לרכוש קורס אונליין.
מדובר על קורס שניתן לצפות בו בכל זמן ובכל מקום, דבר שמקל על היכולת להתמיד וכמובן מאפשר לחזור על חומר הלימוד פעם נוספת, במידת הצורך. ניתן להמשיך ללמוד גם בזמן נסיעה לחו”ל, מאחר ותכני הקורס יהיו זמינים ללא שום קשר למיקום הגאוגרפי של הלקוחות שלכם.
אך כמובן שיש צורך להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ואמינה, על מנת להבטיח בנייה ותכנון מקצועיים של הקורס. חברה ברמה גבוהה תוכל לסייע לכם גם לשווק את הקורס ולהבטיח לכם את הקורס המקצועי והאיכותי ביותר, התואם באופן מושלם לרצונות ולרעיונות שלכם.
בשורות הקרובות נדבר על איך לשווק קורס באופן שמצד אחד יניב לכם הכנסה ומצד שני ייתן תוכן מעשיר ואיכותי לתלמידים שלכם.
כיצד לשווק קורס – כל מה שחייבים לדעת בנושא
כל אחד יכול היום לייצר קורס בתחום ההתמחות שלו, בין אם מדובר על קורס לאילוף עצמי של כלבים, או לחילופין, קורס לניתוח אסטרולוגי.
בכל מקרה, חשוב לבצע מחקר שוק, לבחון קורסים של המתחרים וכמובן להציב לעצמכם מטרות ויעדים.
יש להבין מהו הייחוד של הקורס שלכם וכיצד הוא שונה מקורסים אחרים בתחום.
חשוב להגדיר מיהו קהל היעד שלכם, מאחר והאסטרטגיה השיווקית שלכם חייבת להתאים לקהל היעד הנבחר.
שיווק קורס דיגיטלי המיועד לאימהות למשל, יהיה שונה לחלוטין משיווק של קורס המיועד לבני נוער.
יש להבין את הייחודיות של קהל היעד שלכם ולהבין כיצד כדאי לפנות אליו.
כדאי לזכור כי הרשתות החברתיות מהוות את אחד הפרמטרים החשובים ביותר בשיווק של קורס דיגיטלי, לכן יש לוודא מהי הפלטפורמה המתאימה ביותר עבור קהל היעד של הקורס שלכם.
טיפים לשיווק קורס אונליין
כאמור, הרשתות החברתיות מהוות את אחד היעדים המרכזיים לצורך שיווק הקורס שלכם, אך כמובן שישנם אפיקים נוספים שחשוב להתייחס אליהם.
חברה שמתמחה בתחום תוכל לפרסם את הקורס שלכם באתר הבית שלה, במטרה להגדיל את החשיפה לקורס וכמובן להמליץ עליו בפני לקוחות פוטנציאליים מתוך מסגרת של קורסים מומלצים.
מעבר לכך, ניתן לשווק את הקורס שלכם באמצעות אתר ייעודי לקורס, שיכלול מידע עדכני אודות הקורס, סילבוס וכמובן הנחה או הטבה מיוחדת לנרשמים.
כדאי לשווק את הקורס שלכם באמצעות בלוג מקצועי, שיספק ידע וערך מוסף לגולשים.
ניתן לספק טיפים מתוך הקורס באמצעות רשימת דיוור וכמובן להעלות קמפיין שיווקי בגוגל.
אנו בקבוצת ניב נשמח לסייע לכם לתכנן, לבנות ולשווק את הקורס הדיגיטלי שלכם. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של עשור בתחום וליווינו עד היום למעלה משלושת אלפים לקוחות מרוצים. אנו נהפוך את הרעיון שלכם למוצר מוגמר, כולל תכנון הקורס, ההפקה שלו וכמובן ההפצה והשיווק שלו לקהל היעד.
אצלנו תקבלו מעטפת מקצועית ומקיפה, המבוססת על שנים של וותק וניסיון בתחום. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר!