מרחב הריפוי העצמי – מירב מתן

סובלת מכאבים, מתחים ומחלות שחוזרות על עצמן? את כבר יודעת שהרופאים לא מבינים את מה שאת עוברת… לכן תני לי לספר לך על: הרופאה הפנימית שלך בכל אחת מאיתנו יש רופאה פנימית שמבינה את הגוף שלה יותר מכל רופא אחר בישראל. ברגע שתגלי ותלמדי להקשיב לה, לא תצטרכי יותר ליטול כדורים או תרופות ותוכלי ״להתרפא״ בכוחות עצמך.
980.00 

ניתן לפרוס עד ל 10 תשלומים

980.00 
תוקף ההרשמה: לכל החיים
5/5
דירוג תלמידים
42
כמות תלמידים

מה תלמדי בקורס?

איך לטפל בעצמך בכל מקום, בכל שעה, בלי לחכות לרופא אחות או מזכירה
טכניקות להרפיית מתחים וחרדות
איך לפתור קונפליקטים פנימיים הגורמים למחלות
פענוח אותות הגוף: מה הגוף שלך מספר לך?
מדריך למשתמש: איך להפעיל את מערכת הריפוי הפנימית של הגוף שלך

מה כולל הקורס?

workbook
11 שיעורים מקיפים בוידאו
workbook
שעות של הקלטות
workbook
האופציה לצפות בכל מקום ובכל שעה
workbook
מערכת צפייה תומכת עברית
workbook
אחריות החזר כספי מלאה
workbook
מעל 50 טכניקות ותרגולים לריפוי עצמי

תוכן הקורס

58 הקלטות

הקדמה

  • הקדמה
    12:37

מנגנון ריפוי עצמי של הגוף

חרדה וסטרס

גורמים רגשיים למחלות פיזיות וכאבים

טעויות בריפוי עצמי

צ’אקרות

מנגנון הכאב

זיהוי גורמים רגשיים לסוגי מחלות שונים

אבחון לפי בעיות באיברים פנימיים ויציאות

קווים מנחים

טכניקות לריפוי דרך התודעה

נקודות לחיצה

הקלטות שמע

חוברת ליווי הקורס

980.00 
תוקף ההרשמה: לכל החיים

תיאור הקורס

אחרי שנים של סבל ממחלות קשות, הבנתי שהמפתח להחלמה נמצא בתוכי. 

לאט לאט למדתי להקשיב לגוף שלי, להבין מה הוא מנסה לומר לי דרך הכאבים והתסמינים. פיתחתי שיטות טיפול עצמיות שעזרו לי להשתחרר מכאבים כרוניים, חרדות ודיכאון. היום אני חיה חיים מלאי אנרגיה, בריאות ושמחה. 

בקורס המקיף הזה אני משתפת את השיטות והכלים שאיפשרו לי להפעיל את מערכת הריפוי העצמית של הגוף. ב-10 שיעורים אתן תלמדו להבין מה הגוף מנסה לומר לכן, איך לטפל במתחים וחרדות, כיצד לפתור קונפליקטים פנימיים והרבה יותר מזה.

זה הזמן לקחת אחריות ולרפא את עצמכם.

980.00 
תוקף ההרשמה: לכל החיים

למי מתאים הקורס?

הקורס מתאים לנשים בגילאי 30-50 הסבולבות ממתח, חרדה, כאבים כרוניים או מחלות חוזרות ומעוניינות ללמוד לטפל בעצמן באופן טבעי ויעיל.

הכירו את היוצר

במשך עשרות שנים סבלתי ממחלות כרוניות, כאבים וחרדות קשות שמנעו ממני לחיות את החיים שרציתי. במשך שנים הסתובבתי אצל רופאים ומטפלים וזה הרגיש כאילו כולם מנסים לטפל בסימפטומים אבל אף אחד לא מנסה לטפל בבעיה האמיתית. וכשזה קרה? המחלות התפרצו שוב ושוב ושוב. עד שיום אחד כל המערכות בגוף שלי קרסו, נכנסתי למצב של אנורקסיה פעילה ושקלתי 30 קילו. גידלתי את הילדים שלי ביסורים וכאבים וחרדות קשות לא היתה לי טיפת סבלנות וכוח לעבוד או ללמוד ודווקא בנקודה הזו, הבנתי שרק אני יכולה לרפא את עצמי כל מחשבה, כל דפוס, כל רגש שעלה בי במשך השנים יצר חסימה אנרגטית כלואה באיבר אחר בגוף. מה שגרם למחלה או כאב ככה הגוף שלי תיקשר איתי וביקש ממני שינוי וריפוי בתהליך מודע התחלתי לשנות את תפיסת המציאות שלי לגבי הגוף שלי התחלתי להקשיב לו ולטפל בו באהבה ללא תנאי והגוף השיב לי אהבה וריפוי לקחתי את הסבל שלי למקום של משמעות ושליחות כל מה שרציתי הוא להפיץ את הטוב הזה שזכיתי בו לעוד אנשים שיתחילו להרגיש טוב ולהיות בריאים לכל אחד ואחת מגיע לחיות בבריאות מושלמת ושלווה והיום אני בריאה, חזקה ומפיצה את כל מה שלמדתי מהתהליך הזה לנשים שרוצות לחוות שינוי בחייהן ואין להן למי לפנות. בזכות המסע הזה פיתחתי שיטה פרקטית וקלה לתרגול ויישום ועזרתי לנשים כמוך התגובות שלהן היו מדהימות, וכבר לא עמדתי בכמות ההודעות שנכנסו לווצאפ. זה היה השלב בו החלטתי לבנות לך קורס מדהים שישאר אצלך לתמיד שתוכלי דרכו לקבל כלים מעשיים איך להפעיל את מערכת הריפוי העצמית של הגוף שלך ולהכנס למרחב ריפוי נפלא ומלא באנרגיה בריאה ושמחה.

קישור ישיר לווצאפ האישי שלי לכל שאלה.

קישור ישיר לקבוצת הווצאפ שלי.

980.00 
תוקף ההרשמה: לכל החיים

מירב מתן

שאלות נפוצות

האם הקורס באמת יכול לעזור לי אחרי שכבר ניסיתי הכל?

הקורס מבוסס על שיטות טיפול עצמיות שפותחו על ידי מירב לאחר שנים של מאבק אישי במחלות. היא הצליחה להבריא בעצמה שיטות אלו ומאז עזרה למעל 500 תלמידים ותלמידות להשיג תוצאות דומות. הקורס מציע גישה ייחודית שעוזרת גם למי שכבר איבד תקווה.

האם אוכל להתמיד בקורס עם העומס שיש לי?

הקורס בנוי בצורה נוחה וגמישה. אתן יכולות ללמוד בקצב שלכן ולחזור על השיעורים כרצונכן. תרגול יום-יומי של 15 דקות יכולה ליצור הבדל משמעותי בבריאות שלכם בטווח הארוך. זוהי השקעה קטנה שתניב תוצאות גדולות.

כמה זמן יקח עד שאוכל לראות תוצאות?

תלמידים רבים מדווחים על שיפור כבר בשבועות הראשונים לקורס. עם זאת, תהליכי החלמה הם אישיים ומשתנים מאדם לאדם. בממוצע תוכלו לצפות להבחין בשיפור משמעותי בתוך 3 חודשים של יישום עקבי של השיטות הנלמדות בקורס. אם היית אומרת לי לפני 15 שנה שאוכל לרפא את עצמי? הייתי צוחקת לך בפנים, הייתי חושבת שזה בלתי אפשרי אולי בדיוק כמו שאת חושבת עכשיו. זה רק שלב בחיים שלך, הוא יכול להימשך שנה 5 שנים , או 30 שנה כמו שקרה אצלי. המטרה של התוכנית היא לעזור לך לרפא את עצמך ולעבור את השלב הזה בחיים כמה שיותר מהר

הצטרפו לקורס מרחב הריפוי העצמי – מירב מתן

980.00 

ניתן לפרוס עד ל 10 תשלומים

980.00 
תוקף ההרשמה: לכל החיים

"רוצה לקבל התראות ועדכונים?